I fredags spelade jag på Restaurang Bryggan i Höganäs för första gången. Stort tack till publiken och Loreta & personalen för en kul kväll! Hoppas vi ses snart igen! 🥰🎼🎤💕
Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Om du fortsätter att använda denna webbplats kommer vi att anta att du godkänner detta.